PALJETTS 4 the win!


Det var alltså dessa glammiga och halvdyra (22.000 kr) palljettbyxor jag hade på mej på blog awards! ursnygg ha? ;) Jag ser lite sur ut på bilden, men det är jag inte, jag kände mej (och var) väldigt snygg och tuff och kände därför att det passade med den här posen. Som ni ser hade jag lite eyeliner och sexigt läppglans dagen till ära. Vad tycker ni om att killar använder smink, hiss eller diss? Inte för att jag bryr  mej ett skit om vad ni tycker men iallafall. STWEIE MOVES IN HIS OWN WAY! Ilikeit ;) JAG SKULLE VARA TACKSAM OM FJORTISAR SOM DESSIE OCH KISSIE KUNDE LÅTA BLI ATT HÄRMA MEJ MED PALJETT-HÄNGSLEBYXOR. Kom ihåg att det var jag som startade hängslebyxe-trenden, alla hänger på, tillomed gravida. ohgod...

STEWIE - the one and only..!

ps. Anledningen till att jag har varit så dålig med att uppdatera är att jag har varit så sjukt bakfull ända sedanblog awards. jisus, vilket drag det var. Men my'gad, en viss D*SSIE kanske borde tagga ner lite med tuperingen. HAHAAH!!!  


Kommentarer
Postat av: zara

HAHAHA DIN BLOGG ÄR SÅ JÄÄÄÄÄÄÄVLA BRA :D ÄLSKAR DIG

2009-10-22 @ 16:15:08
Postat av: S t y l i s s i m o -> Essi

Äntligen uppdatering! =) Keep 'em coming.

2009-10-23 @ 08:02:39
URL: http://stylissimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0